SALGSVILKÅR OG ANGREFRISTSKJEMA
Priser
Clubassist AS betalingsbetingelser. Alle våre priser er oppgitt i norske kroner og inklusive merverdiavgift om ikke annet er oppgitt. Vi tar forbehold om å kunne endre priser og leveringsbetingelser grunnet forhold som vi ikke har kontroll over, som f.eks. økning i skatter og avgifter, valutaendringer eller endrede innkjøpspriser.
Frakt
Fraktpriser kommer fram av nettbutikken. Normalt så sender vi med postens klimanøytrale service pakke om ikke annet er avtalt. Clubassist as belaster frakt etter postens vanlige satser.
Levering
Leveringstiden kan variere noe fra produkt til produkt. Forventet leveringstid er
6 uker fra bestilling for klubbdesign tøy. Joma - You brands - ca. 14 dager.
Hvis produktet ligger på lager er normal leveringstid med post 3 virkedager.
Frakttid er normalt 3-7 virkedager avhengig av ditt bosted.
Clubassist leverer kun produkter til fastlands-Norge.
Vi kan dessverre ikke levere varer til kunder med leveringsadresse utenfor Norge.
Angrerett
For klubbdesign tøy er det ikke angrerett ved fullført bestilling.
Angrerettloven gir forbruker rett til 14 dagers angrefrist etter at sendingen er registrert ved mottakers postkontor. Ved retur av varer må man oppgi fakturanummer, bankkontonummer med navn og adresse for tilbakebetaling av varesum. Retur av varer må leveres ubrukt og i originalemballasje.Benytt angrerettskjema og fyll inn nødvendig informasjon. Eventuelle kostnader ved retur av varen bæres av kjøper, dersom ikke forsendelsen skyldes feil fra Clubassist´s side.
Angrerettskjema kan hentes her.
Betaling
Vi tilby følgende betalingsmåter:
Privat: Visa, MasterCard
Klubbestilling: Visa, Mastercard
Beløpet bli belastet ved bestilling.
Kortopplysninger håndteres av Stripe og lagres ikke av Clubassist.
Clubassist garanterer selvsagt at den opprinnelige transaksjonen blir refundert om kunden ønsker endringer eller kansellering av bestillingen.
Kortopplysninger håndteres av Stripe og lagres ikke av oss.
Reklamasjon
Eventuell reklamasjon må skje innen 8 dager fra fakturadato via post@clubassist.no.
Kunden har for øvrig de reklamasjonsrettigheter som er angitt i kjøpsloven.
Oppdager du at pakken er skadet ved mottak, må du straks melde dette, gjerne allerede ved avhenting på postkontoret. Om du oppdager en transportskade først når du åpner pakken, må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake til postkontoret og fylle ut et skadeskjema. Postkontoret hjelper deg utfyllingen av sitt standard skadeskjema.
Uavhentet pakke
Uavhentede pakker vil bli belastet fullt ut for fremsendings -og returomkostninger samt et gebyr på kr. 50,- for vårt ekstraarbeide.
Salgspant / forbehold om eiendomsrett
Alle leverte varer forblir Clubassist´s eiendom inntil kjøpesum med eventuelle tillegg av renter og omkostninger er betalt. Jfr. pantelovens §§ 3, 14 og 11. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil i katalog og prislister.
Emballasje
Av miljøvennlige hensyn satser vi på gjenbruk av emballasje så langt det lar seg gjøre.
Personvern/ personopplysninger
Vi behandler alle personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Som ansvarlige lagrer og bruker vi disse opplysningene for at vi skal ivareta og administrere kundeforholdet.
Vi selger ikke personopplysninger til tredjepart, og vi bytter eller videreformidler heller ikke denne informasjonen med tredjepart.
Angrefristskjema: Trykk her for å laste ned.